Miért fontos a stratégia?
"If one does not know to which port one is sailing, no wind is favourable."
- Seneca
Egy másik ügyfelünk piacán egy versenytárs felvásárolt egy másikat, ezáltal olyan méretű és termékválasztékú versenytárssá vált, hogy Ügyfelünk pozícióját veszélyeztette. Kihasználva a felvásárlás kapcsán kialakult pillanatnyi bizonytalanságot az ügyfelekben, azok vásárlási szokásait megvizsgálva, valamint a versenytársak termékportfolióját és árstratégiáját részletesen elemezve sikerült egy olyan sales-, marketing- és kommunikációs stratégiát kidolgoznunk, amelynek segítségével a sales csapat jelentős számú új Ügyfelet szerzett a konkurenciától és az erre tervezett bevételt 150%-al túlteljesítette. Mindennek következtében a piaci megítélése is javult.
Ez csak két rövid példa a stratégia szükségességét és hatékonyságát illetően. Közel 15 éves tapasztalatunkkal abban segítjük Ügyfeleinket, hogy a piac- és a vállalatuk adta lehetőségeket a lehető legjobban kihasználva bevételeliket és/vagy profitjukat növelni, piaci pozíciójukat javítani tudják.