"Az üzleti stratégia és a márka koherens összekapcsolása óriási feladat egy vállalat életében. A Think7olyan testreszabott közös gondolkodási módszert kínált, amely nemcsak a hosszú távú üzleti és marketing stratégiát határozta meg, hanem a top vezetés vállalatról alkotott gondolkodását is pozitív irányban változtatta meg."
Sándor Gabriella | Marketing Igazgató | Bookline Nyrt.

Referenciáink

Biztosítási, pénzügyi szektor

Piac- és potenciál elemzések (fogyasztói és KKV), online marketing stratégia, banki termékfejlesztés/koncepció, corporate marketing stratégia fejlesztés, kommunikációs stratégia, P&L tervezés

Papíripar

Piac- és potenciál elemzések, ügyfélelemzés és CRM stratégiai tervezés, corporate marketing és márka stratégia, kommunikációs stratégia, sales rész-stratégiák

Villamosenergia ipar

Marketing elemzés, potenciális fogyasztói elemzés, KKV termékfejlesztés és marketing stratégia, márka stratégia, kommunikációs stratégia, kvalitatív kutatások

Gyógyszeripar

Piacelemzés, üzleti- és marketing potenciál elemzések (RX és OTC), termék életciklus tervezés, marketing stratégia, márka és kommunikációs stratégia, trade marketing stratégia, fogyasztói és szakmai kvalitatív kutatások, M&A célú marketing stratégia

Online kiskereskedelem

Piac- és potenciál elemzések, marketing stratégia, márka stratégia

Allianz
Antalis
Bookline
e-on
Euromedic
Fonor
Ford
JAS
Lapker
LDS
MVM
Sanofi Aventis
Unilever