"Az üzleti stratégia és a márka koherens összekapcsolása óriási feladat egy vállalat életében. A Think7olyan testreszabott közös gondolkodási módszert kínált, amely nemcsak a hosszú távú üzleti és marketing stratégiát határozta meg, hanem a top vezetés vállalatról alkotott gondolkodását is pozitív irányban változtatta meg."
Sándor Gabriella | Marketing Igazgató | Bookline Nyrt.

Miért fontos a stratégia?

A stratégiai tervezés hiánya a legtöbbször az eredményességben mutatkozik meg: csökken a bevétel, a növekedési ütem és/vagy a profitabilitás, romilk a piaci pozíció. Egyszer egy ügyfelünk azzal a problémával fordult hozzánk, hogy piacvezető termékétől folyamatosan veszik el a piacot a kompetitorok, pedig mind a termék, mind az ára versenyképes. Ráadásul a termék a kategóriájában az első volt a piacon. Az elemzés kimutatta, hogy az árazási marketing elem megváltoztatásával, csökkenthető a piacvesztés. Az új árazási stratégiával elkezdte visszaszerezni piacrészesedését, amely további 2 év előny és termékfejlesztési lehetőséget teremtett a versenytársakkal szemben.

"If one does not know to which port one is sailing, no wind is favourable."

- Seneca

Egy másik ügyfelünk piacán egy versenytárs felvásárolt egy másikat, ezáltal olyan méretű és termékválasztékú versenytárssá vált, hogy Ügyfelünk pozícióját veszélyeztette. Kihasználva a felvásárlás kapcsán kialakult pillanatnyi bizonytalanságot az ügyfelekben, azok vásárlási szokásait megvizsgálva, valamint a versenytársak termékportfolióját és árstratégiáját részletesen elemezve sikerült egy olyan sales-, marketing- és kommunikációs stratégiát kidolgoznunk, amelynek segítségével a sales csapat jelentős számú új Ügyfelet szerzett a konkurenciától és az erre tervezett bevételt 150%-al túlteljesítette. Mindennek következtében a piaci megítélése is javult.

Ez csak két rövid példa a stratégia szükségességét és hatékonyságát illetően. Közel 15 éves tapasztalatunkkal abban segítjük Ügyfeleinket, hogy a piac- és a vállalatuk adta lehetőségeket a lehető legjobban kihasználva bevételeliket és/vagy profitjukat növelni, piaci pozíciójukat javítani tudják.