"Munkájuk minősége még sokáig megmaradt, amikor az árat már rég elfelejtettük."
Szivi László | Strategic Business Development Director | Lapker Zrt.

Szolgáltatásaink

Klasszikus marketing tanácsadás

  1. Márkázással kapcsolatos stratégiai tanácsadás:
    • Márka audit
    • Márka életciklus és -stratégia tervezés
  2. Kutatási tanácsadás és szolgáltatások
    • Kvalitatív kutatások tervezése és kivitelezése (fókuszcsoport, személyes interjú)
  3. Marketing beszállítói értékelés és optimalizálás, költséghatékonyság számítás
  4. Marketing terv és P&L terv készítése
  5. 4/7P alapú marketing stratégiák/tanácsadás
    • Piacra lépési stratégia
    • Bővítési és terjeszkedési stratégiák
    • Termékportfólió racionalizálás és -stratégia
    • Árelemzések, árstratégia
    • Kommunikációs-, média-, PR stratégia
  6. A marketing stratégiai tervezéshez szükséges piac és potenciál elemzések
    • Piacméret és -potenciál elemzések
    • Piac befolyásoló trendek elemzései
    • Nemzetközi- és hazai benchmark tanulmányok
    • Fogyasztói/célcsoport elemzések
    • Vállalati teljesítménymenedzsment (KPI-ok, mérési és mutató rendszerek kialakítása)
  7. Értékesítési stratégiai tervezés:
    • Értékesítés fejlesztés és ügyfélkezelés
    • Értékesítési csatorna-tervezés és optimalizálás
    • Értékesítési szervezet átvilágítása, szervezetfejlesztés

Szektor és csatorna specifikus tanácsadás

  • Digitális marketing tanácsadási szolgáltatások
  • Vendéglátóipari marketing stratégiai szolgáltatások

Szakmai tréningek

Szakmai tréningjeinket mind egymással kombinált csomagokban, mind pedig modulonként igénybe vehetők, ügyfeleink egyedi igényeinek megfelelően. Természetesen egyedi igényekre is tudunk tréninget tervezni és megtartani.

2 nagy területen kínáljuk szolgáltatásainkat:

  1. Felmérő Tréningek (Marketing Development Center)
    • Új munkatársak felvételéhez
    • Belső kiválasztáshoz
    • Tréningigények felméréséhez
    • Beosztottak szakmai kvalitásainak felmérésére
  2. Szakmai Fejlesztő Tréningek
    • Kezdő munkatársak szakmai tréningjére
    • Tapasztalt munkatársak hiányosságainak pótlására
    • Kinevezés előtti "felturbózás"

1. Felmérő Tréningek (Marketing Development Center)

Az Assessment Center egyik változata, az ún. ”Development Center” ennek egyik költséghatékony módszere, amely mélyinterjúkkal, szakmai interjúkkal és pszichológiai tesztekkel kiegészítve biztos támpontokat ad a vezető kezébe.

A módszer nemcsak szakmai feladatok során vizsgálja a szakember tudását, hanem mindennapos, a gondolkodási és viselkedési struktúrákat, az érzelmi intelligenciát és az általános probléma- és konfliktusmegoldó képességeket is próbára teszi.

A Marketing Development Center (továbbiakban MDC) egy speciálisan marketing szakemberek szakmai kvalitásainak mérésére szolgáló eszköz, amely komplex feladatok megoldása során, az alábbi területeken veszi górcső alá a szakember tudását:

  • Adatgyűjtés és elemzés
  • Stratégiai gondolkodás
  • Logikai gondolkodás
  • Tervezés és előkészítés
  • Time- és feladatmenedzsment
  • Szakmai akadémikus és gyakorlati tudásszint az alábbi területeken
    • Üzleti gondolkodás alapjai
    • Marketing bázistudás
    • Kutatási bázistudás
    • Kommunikációs bázistudás
    • PR bázistudás
    • Média bázistudás
  • Együttműködési képesség, társas helyzetek kezelése
  • Kommunikációs és problémamegoldó készségek és képességek.

2. Szakmai Fejlesztő Tréningek

A szakmai résztudáshiány sok szakembert tesz bizonytalanná fontos döntések előtt és adott esetben a kialakított marketing stratégia végrehajtását is gátolhatja. Ki ne bizonytalanodott volna már el egy-egy zengzetes médiaprezentáció vagy kutatási módszertani fejtegetés után? Tréningjeink közérthetővé teszik a szakzsargont, segítenek eligazodni az ajánlatok sorai között, csökkentik a bizonytalanságot, növelik az önbizalmat. Minél jobban ismeri a marketing tevékenységhez kapcsolódó alterületeket a szakember, annál hatékonyabban képes cége érdekeit képviselni a beszállítókkal folytatott tárgyalások során.

A szakmai tréningek tartalma egyedileg kerül kialakításra az adott ügyféligényeknek megfelelően. A tréningek során nem csak tudást és szemléletet közvetítünk, de komoly teret adunk az interakciónak, a résztvevők napi szakmai tapasztalatainak és problémáinak megbeszélésének.
Fontosnak tartjuk továbbá kihasználni a tréninghelyzet kommunikációjavító és csapatépítő hatását is.